Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Adwords Home6

Ви подумали, що б з'їсти на обід, і раптом згадали рекламу, яку недавно бачили в інтернеті про новий японський ресторан в місті? Деякі рекламні оголошення, ваш мозок пам'ятає той час як інші, швидко забуваються.

 

Чому контекстна реклама по-різному впливає на наш мозок і що робить рекламу в інтернеті ефективною?

 

Чи знаєте ви, що людина бачить в середньому, 3000 рекламних оголошень щодня? Подивіться навколо себе, оголошення всюди: в інтернеті, соціальних мережах, на рекламних плакатах, телебаченні, радіо і т.д. Наш мозок вибирає кілька, які ви будете пам'ятати більше, ніж інші, опираючись на перші враження про продукцію (менш ніж 300 мілісекунд). Що зробити щоб оголошення виділялось? Це залежить від декількох факторів. Який ваш цільовий ринок? Якого віку ваша цільова аудиторія? Студенти чи дорослі люди? Чоловіки чи жінки? Першим кроком у створенні ефективної контекстної реклами є вирішення цих запитань.

 

Що ефективно використовувати для створення рекламних оголошень контекстної реклами

Творчість. Творчість  дуже важлива в рекламному світі. Ті, хто підходять творчо до створення рекламних оголошень контекстної реклами, мають більший успіх.  

Почуття гумору. Оголошення, які змушують вас сміятися запам’ятовуються найдовше. 

Емоції. Гра з емоціями є ефективним способом змусити людей згадати рекламне оголошення. Наприклад, фармацевтичні компанії часто використовують фрази: "це може статися з вами теж" або "ваша дитина в небезпеці". 

 

Гарна реклама буде пам'ятатись, але не тому, що ви найкращий на ринку, а тому, що ваш бренд застряг в підсвідомості людей.