Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Коли ви плануєте створити сайт, вам слід задуматись про його навігацію. Для цього слід задати собі наступні запитання: Коли відвідувач потрапляє на ваш сайт, він знає що робити? Куди йти? Який повинен бути  його наступний крок?

На перший погляд це здається неважливим, але тенденції показують що 80% бізнес сайтів не мають заклику до дій своїх відвідувачів. Відвідувачі таких сайтів пропадають безвісти з сайту, а разом з ними і продажі. І все це через те що потрапивши на сайт, їм не задали напрямку руху до контакту з власником сайту.

Для організації правильної навігації сайту слід використовувати тексти, правильний порядок розділів сайту, форми зворотного зв’язку, контактні телефони та інше. 

Зробіть чіткими заголовки сторінок, які є цінними для відвідувача. Помістіть ваші найважливіші пункти на початку навігації і найменш важливі пункти в середині. Розділ "Контакти" повинен бути останнім пунктом у списку, найкраще буде поставивши його в дальньому правому куті на верхньому рівні горизонтальної навігації. 

Напишіть заклик до дії, який показує відвідувачу, який наступний крок йому зробити. Допоможіть відвідувачу здійснити дію за допомогою зручних кнопок переходу. Дією може бути: зателефонувати вам, написати листа, скачати пробну версію вашого продукту, купити товар онлайн, підписатись на розсилку і т д.   

Правильна навігація сайту дозволяє вам встановити зв’язок із зацікавленим відвідувачем. Завдяки цьому ви можете перетворити відвідувача на потенційного клієнта.