Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Corporative BlogПідтримка блогу є важливою частиною ведення бізнесу. Це дає перевагу для SEO просування, а також допомагає будувати постійні відносини між вами та клієнтами. Однак багато компаній роблять помилку перетворюючи блог на місце самовихваляння. Замість сухих, нецікавих постів, навчіться розповідати історії, які зацікавлять читацьку аудиторію.

Не впевнені з чого почати? Ось кілька порад для блогу на вашому сайті:

 

Участь у благодійності

Те що постійно привертає увагу і завжди варте похвали – це благодійність. Хороша історія про допомогу бездомним, дітям сиротам чи участь в екологічних програмах, допоможе розвинути позитивні відчуття по відношенню до вашої компанії. Починайте приймати участь у благодійності і закликайте інших, використовуючи ваш блог.

 

Інтерв'ю

Можливо досить розповідати самим про себе? Час дати спробувати іншим! Один з чудових способів зробити це – інтерв’ю. Домовтесь про зустріч з одним із ваших постійних клієнтів, підготуйте кілька запитань. Нехай стороння людина розкаже, чим саме для неї цінні відносини з вашою компанією. Які переваги ведення бізнесу з вами побачив цей клієнт. Історія бізнесу, побудованого на взаєминах з вашою фірмою, обов’язково зацікавить аудиторію.

 

Переваги

Покажіть в блозі переваги вашої компанії. Розповім на прикладі наших клієнтів, для яких команда Webland створила інтернет магазин, та рекламну кампанію Google AdWords. Ця компанія виготовляє лаки, масла та інше для дерев’яних підлог. Здається шкідливе виробництво з використанням важких хімікатів? Однак територія навколо заводу засаджена виноградниками які щороку дають чудовий урожай. Таким чином компанія показує, що її продукція екологічно чиста. І звичайно ж описує це в своєму блозі.