Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Klyuchevyie Slova

У нашій недавній статті про помилки, які необхідно уникати при оптимізації сайту, ми говорили про перевантаження ключових слів у змісті. Ключові слова дуже важливі для оптимізації SEO, і саме тому ми вирішили присвятити цілу статтю на цю тему: як знайти кращі ключові слова для вашого бізнесу і як використовувати їх (і як не зловживати ними!!).

Важливим етапом SEO оптимізації є вибір ключових слів. Ваші ключові слова будуть присутні скрізь: на вашому сайті, в рекламних компаніях і навіть на візитних картках. Ключові слова визначають вас як компанію і допоможуть вашим потенційним клієнтам знайти вас.

 

Ваші ключові слова повинні мати кілька з наведених нижче ознак:

- відповідність 

- конкурентоспроможність

- пов'язані з вашою сферою діяльності

- складаються з декількох слів (або одне потужне слово)

 

Декілька кроків для роботи з ключовими словами:

1. Визначення ключових слів

Визначення ключових слів та ключових фраз, є першим кроком. Візьміть аркуш паперу і запишіть всі слова, які приходять на думку, коли ви думаєте про ваш бізнес. Повторіть цю вправу кілька разів, думаючи про своїх клієнтів (Як вони б написали?). 

 

2. Використовуйте ключові слова правильно

Якщо ви знайшли ключові слова, прийшов час використати їх. Додайте їх в зміст, без накладання їх один на одного. Майте на увазі, що пошукові системи будуть карати вас, якщо ваші тексти будуть просто горою ключових слів. Не забувайте,  що тексти ви пишете для людей. 

 

3. Оцінка результатів

Як оцінити чи обрані ключові слова працюють? Є кілька інструментів, щоб допомогти вам. Найпоширенішими є Google Trends та Wordstat: інструменти для перевірки частоти ключових слів в пошукових системах, а також підбір синонімів, які могли б працювати краще, в залежності від певних критеріїв, наприклад, ваше місце розташування або вік цільової аудиторії.

 

Пам’ятайте, що кінцева мета полягає в тому, щоб збільшити трафік на ваш сайт, тому завжди обирайте ключові слова відповідно до вашої цільової аудиторії.