Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Sale

Кожен любить продавати, тому веб студія у Львові  Webland пропонує не лише створити інтернет магазин, але й підкаже декілька ідей як збільшити продажі, використовуючи різні види заохочень. 

Заохочення можуть бути використані з кількох причин: коли ви тільки розпочинаєте продажі у  вашому інтернет-магазині, щоб продати старий товар, щоб виділити продукт, який не продається, або просто побалувати своїх клієнтів. Якою б не була причина, заохочення клієнтів для збільшення продажів завжди гарна ідея.

 

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА

Послуга безкоштовної або дешевої доставки значно покращує коефіцієнт конверсії платоспроможних клієнтів. Чи знаєте ви, що більше 60% людей відмовляються від покупки, коли вони відчувають, що вартість доставки занадто висока? Знаючи, що вони отримають безкоштовну доставку, ваші клієнти будуть прагнути завершити свою покупку. Перш ніж запропонувати безкоштовну доставку переконайтеся, що ви можете собі це дозволити, і що ваш прибуток  досить великий, щоб покрити витрати на доставку.

 

ЗНИЖКИ

Ви можете запропонувати своїм клієнтам два види знижок: відсоткову або фіксовану.

Відсоткові знижки є найбільш поширеними в Інтернеті, це коли Ви знижуєте вартість на певний відсоток від повної вартості товару.

Фіксовані знижки це певна сума, яку ви обираєте, щоб відняти від первісної суми. 

 

«ГАРЯЧА» ПРОПОЗИЦІЯ

Робіть знижки в «обмеженій кількості» або «протягом обмеженого часу.» Це може бути цікаво тим, щоб заохочувати своїх клієнтів купувати відразу, а не думати повернутися пізніше (або ніколи не повертатися ). Наприклад, ви можете запропонувати 30% знижку на всі покупки для перших 10 клієнтів.