Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Може бути важко відповісти на таке питання. Замість цього, розглянемо це питання так: з яким елементом вашого бренду споживачі отримують візуальну асоціацію? Це логотип, вірно? Але погана новина в тому, що багато підприємств мають застарілі логотипи і навіть не усвідомлюють цього.

Отже які ознаки того що Ваш логотип застарів?

Ваш логотип збиває з пантелику.

Іноді логотипи просто спантеличують. Якщо ви прийшли до висновку, що ваш логотип неточно передає значення і суть вашого бренду, то час рухатися в новому напрямку. Клієнти повинні бути взмозі глянувши на логотип негайно розуміти якої сфери діяльності торкається Ваш бренд. Якщо вони не можуть - треба щось міняти.

Old Apple Logo

Ваш логотип не є високоякісним по сучасних мірках.

Компанії, які розробили свої логотипи до поширення в Інтернеті, зазвичай стикаються з проблемами форматування і якості. Наприклад, якщо ваш логотип був розроблений для магазину 20 років тому, він не може бути добре оптимізований для вашої сторінки Facebook або підпису електронної пошти.

Ваш логотип не відображає важливі зміни в бізнесі.

Слоган компанії, кольори, або фокус змінився з часу розробки Вашого останнього логотипу? Це досить очевидна причин для редизайну.

У Вашому логотипі використано Clip Art.

Чи є у вас які-небудь художні елементі в логотипі? Якщо відповідь так, то у вас немає іншого вибору, окрім розробки нового дизайну логотипу. У той час як Clip Art добре працював у 1990-і роки, йому немає місця в 21-му столітті.

Вам не подобається Ваш логотип.

Відверто кажучи, якщо Вам не подобається Ваш логотип, тоді це час рухатися далі. Завжди гарна ідея отримати кілька думок перш ніж міняти символ компанії, але власник бізнесу повинен бути задоволеним завжди.