Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Seo OptimisationПравильне позиціонування сайту залежить від декількох факторів, але оптимізація є одним з найбільш важливих факторів. Сайт з великою кількістю оптимізованих сторінок, більш імовірно, буде визнано актуальним в пошукових системах і таким чином отриматє кращу позицію.

 

Ми повинні мати на увазі, що оптимізація на сторінці має бути зроблена на основі її змісту, а не змісту всього сайту. Кожна сторінка повинна бути оптимізована незалежно, використовуючи різні ключові слова відповідно до теми на ній.

 

Для досягнення найкращих результатів важливо аналізувати інформацію, яка буде включена в кожне з цих полів:

Заголовок сторінки (тег заголовка): Це спосіб написати додаткові ключові слова, щоб допомогти SEO. Назва повинна бути різною для кожної сторінки (від 10 до 70 символів), вона повинна описати чітко і лаконічно про що тема вашої сторінки, і містити ключові слова або ключові фрази.

Адреса (URL) сторінки: Це шлях доступу до вашої веб-сторінки.  Для цілей SEO, ви можете змінити його. Переважно використовують стратегічні ключові слова. Для відокремлення  слів в URL-адресі використовуйте дефіс (-).

Опис (description): Цей текст буде відображатися в результатах пошуку. Опис повинен бути коротким від 70 до 160 символів. Переважно в ньому використовують ключові слова або фрази. Ваше повідомлення повинно запросити відвідувача натиснути на посилання, щоб дізнатися більше.

Ключові слова (keywords): Використовуйте ключові слова або фрази, які використовуються безпосередньо в змісті сторінки. Головна сторінка є найбільш важливою сторінкою для SEO. Проте важливо не включати в неї всі ключові слова, які охоплюють контент вашого сайту.

Оптимізація інших сторінок вашого сайту допоможе позиціонуванню сайту для більшої кількості ключових слів. Таким чином, інші сторінки будуть також виступати в якості цільових сторінок для клієнтів, які використовують різні ключові слова.

 

Люди використовують різні ключові слова, щоб отримати бажані результати. Чим більший фокус ключових слів ви використовуєте, тим більша ймовірність того, що ви відобразитесь в результатах пошукових систем. 

 

Сайт який має оптимізовані сторінки, буде вважатись  актуальним в пошукових системах і таким чином отримате кращі позиції.