Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Google AdwordsAdWords це рекламна система Google, в якій рекламодавці роблять ставку на певні ключові слова для того, щоб їх інтерактивні оголошення з'являлися в результатах пошуку Google. 

 

Чи працює AdWords?

Здебільшого ми виявили, що Google AdWords є надзвичайно ефективним, якщо ви не витрачаєте гроші на неправильні ключові слова, або незрозумілі оголошення.

 

Скільки коштує Google AdWords?

Багато факторів можуть вплинути на витрати в AdWords. Сюди входять - регіон де ви бажаєте відображати рекламу, вартість ключових слів оцінена Google, ставки на ці слова що зробили ваші конкуренти, інтенсивність показу оголошення, щоденний бюджет рекламної кампанії.

 

Що таке ключові слова в AdWords? 

Ключові слова в AdWords – це слова і фрази, по яких рекламодавець вважає будуть шукати його товар чи послугу (текст який клієнт введе в рядок пошуку браузера). Саме за ними Google відображає рекламні оголошення.

 

Позиція оголошення в AdWords

Позиція оголошення - це положення в результатах пошуку, на сторінці де реклама з'являється по відношенню до всіх інших рекламних оголошень. На позицію рекламного оголошення впливає ставка (сума яку ви готові платити за клік), та якість оголошення (якість визначається на основі відповідності тексту оголошення до інформації на сторінці куди веде посилання).

 

Google AdWords ідеальне рішення для тих, хто хоче відображатись в топових позиціях вже сьогодні!