Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Google SearchМи знаємо, що Google бере до уваги різні чинники щоб дати кожній сторінці загальний бал, а потім показує результати пошуку. Але чи знаєте ви, що одним з найбільш важливих інструментів є «Ключові слова»?

 

Вибір ключових слів має вирішальне значення у розробці сайтів. Тому важливо знати, якими словами і фразами ваші відвідувачі будуть користуватись під час пошуку і спробувати використати їх на сайті.

 

Ось як Google оцінює використання ключових слів на сторінці:

  • скільки разів сторінка містить ключові слова?
  • чи з'являються ключові слова в назві?
  • чи з'являються ключові слова в URL?
  • чи з'являються ключові слова в контенті?
  • чи є в тексті синоніми цих ключових слів?

 

Після того як Google оцінює сторінку – вона отримує загальний бал. При отриманні запиту (за певними ключовими словами), він визначає найбільш корисну сторінку і відправляє назад результат пошуку.

 

Результат пошуку включає в себе три елементи:

  • заголовок
  • URL-адресу
  • опис

 

Ось деякі роз'яснення стосовно цих елементів:

 

Заголовок

Google зважає на заголовки сторінок які містять ключові слова, оскільки вони вважаються актуальними.

 

URL

Для доменних імен що містять ключові слова, шанси бути взятим до уваги Google різко зросте.

 

Опис

Google вважає кращими сайти з відповідним описом, які включають в себе ключові слова.