Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Ux

Досвід користувача (User Experience) - це те, як людина почувається при користуванні вашим сайтом. Тобто зручність і зрозумілість вашої веб сторінки.

Метою UX є забезпечення того, щоб відвідувачі мали приємний досвід роботи на вашому веб-сайті і хотіли повернутися. Аспекти сайту які враховуються в UX це - вміст, структура та інтерфейс. Щоб мати чудовий UX, вміст має бути релевантним, структура продумана, а інтерфейс приємно виглядати і працювати.

UX спочатку звучить дещо страшно, тому ми вирішили надати кілька порад для початківців:

 

Плануйте структуру сайту

Перш ніж писати щось у редакторі, рекомендуємо почати роботу на папері. Сплануйте, який вміст з'явиться на якій сторінці і як він буде структурований. Ми називаємо це: архітектура вмісту. Почніть, склавши список контенту, який ви хочете показати на своєму веб-сайті, а потім розділіть його на пункти та підпункти, якщо потрібно.

Кілька порад, про які слід пам'ятати:

Майте лише одну ключову точку на кожній сторінці. Це значно допоможе користувачеві знайти потрібну інформацію.

Використовуйте короткі, точні імена для ваших сторінок, щоб можна було з легкістю зрозуміти, де шукати потрібну інформацію.

 

Визначте чітке повідомлення користувачу сайту

Як згадувалося вище, дуже важливо визначити окреме повідомлення на кожній сторінці, особливо на домашній. Пам'ятайте, що вам потрібно створити гарне перше враження, тому подумайте про причину, чому відвідувач зайшов на ваш сайт, яку інформацію він шукає, щоб розумно розмістити контент.

Наприклад, якщо у вас сайт перукарні. Вставте свій номер телефону або кнопку, щоб призначити зустріч у такій частині сторінки де її легко знайти.

Переконайтеся, що основна інформація, яку шукають ваші відвідувачі, є в головному меню або в «кнопці заклику до дії» на домашній сторінці.

 

Переконайтеся, що всі посилання працюють

Гарна навігація вашим сайтом дуже важлива. Щоб відвідувач отримав чудовий досвід, він ніколи не повинен губитися. Користувач повинен знати де він, та як перейти далі.

Деякі способи зробити це:

Виділіть свої посилання іншим кольором, ніж звичайний текст. Відвідувач буде знати, де клацнути.

Додайте посилання на логотип, який спрямує на домашню сторінку. Люди зазвичай натискають на нього, щоб повернутися на «головну».

 

Переконайтеся, що у вас оптимізована мобільна версія сайту

У 2016 році мобільний трафік вперше перевищив трафік з ПК. Тому дуже важливо мати веб-сайт, оптимізований для мобільних пристроїв, і настільки ж ефективний як і десктопна версія.