Замовити дзвінок

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Site VisitorsЯкщо Ваш бізнес має веб-сайт, Ви стикаєтеся з титанічним завданням, коли новий клієнт відвідує сайт у Вас є менше хвилини, щоб переконати його залишитися. П'ятдесят п'ять відсотків цих відвідувачів піде менше ніж через 15 секунд після прибуття.

Тривалість концентрації уваги здається стає коротшою з кожним роком, тому дизайн сайту повинен бути більш переконливим ніж будь-коли. Якщо ви не проектували Ваші веб-сайти так, щоб зачарувати потенційних клієнтів - Ваші конкуренти мають шанс на перевагу.

Проте, з великою конкуренцією важко знайти способи затримати відвідувачів. Є кілька стандартних речей, які можуть допомогти виділитися, але істинний тест буде завжди за Вашими відвідувачами. 

 

Ось кілька речей, які могли б допомогти Вам почати роботу:

Описуйте нове

Дослідженя показують що статті які найчастіше отримують кліки – новинні статті. Для підприємств розміщення своєчасної інформації яка стосується роду їх галузі на головній сторінці, може бути способом переконати відвідувачів читати, а не натиснути кнопку назад.

Додайте відео

Скорочення тривалості концентрації уваги - хороша новина для відео, яке стало центральною частиною контенту маркетингових стратегій в останні роки. Розміщуючи щонайменше одне  відео на цільовій сторінці Ви можете затримати клієнта, щоб він дізнався більше про ваш бізнес. Для досягнення найкращих результатів зробіть його коротким і цікавим. Дослідження показують що основна увага припадає на перші 30 секунд ролика.

Зробіть дизайн «милим для ока»

Очевидно, що мета будь-якого сайту бути візуально привабливим на скільки це можливо. Однак, при цьому дуже важливо знати, що лякає клієнтів. Якщо відвідувач бачить великі блоки, дрібний текст з невеликою кількістю вільного простору, він відразу ж розглядає його як великий обсяг роботи. Великий, читабельний шрифт з додатковим вільним простором і зображеннями, отримають найкращі результати.

Фокус на нових відвідувачів

Люди які відвідують Ваш сайт як правило приходять в пошуках інформації. Можливо вони чули про Ваш бізнес або пошукова система дала їм посилання на основі ключових слів. Визначте найбільш поширені терміни пошуку для вашої галузі і переконайтеся, що клієнти які шукають ці слова можуть знайти необхідну їм інформацію протягом декількох секунд після переходу на Ваш сайт. Якщо ні, то вони швидше за все покинуть сторінку.

Стратегія

Просто кидати вміст на сайт і сподіватися, що це спрацює - призведе до невтішних результатів. Замість цього, виробіть ретельну стратегію і переконайтеся, що все що ви робите включає в себе стиль Вашого бренду, а зображення на сторінках асоціюються з ним.